Rabu, Jun 08, 2016

Tempahan Sewa Tapak Iklan


Hai! Sekarang blog Fea dah buka tempahan untuk sewa tapak iklan :) Insyallah, anda tak perlu menyediakan sebarang ayat untuk promote bisnes anda. Anda menjalankan bisnes apa pun seperti menjual pakaian, makanan, tudung dan sebagainya boleh beriklan di blog Fea. Harganya pula amat berpatutan. 


Berikut adalah harga bagi setiap iklan. 

Saiz iklan
125x125- RM5
150x150-RM10
200x200-RM15
700x200-RM30

Buat permulaan, Fea bukak kepada saiz 125x125 dulu ya. Jika ada yang mahu bukak saiz iklan yang lebih besar, boleh saja. Fea terima. Semoga perniagaan anda terus diberkati.

Kepada yang berminat, boleh emel di : mianasrin@ymail.com 

5 comments

9 Jun 2016 1:39 PG

Wow! bagusnya bukak peluang cam ni :)

Mek singgah sini :)

9 Jun 2016 2:17 PG

Hehe. Tq. Saja nk kongsi rezeki org lain jugak. Sama2 cri rezeki

9 Jun 2016 2:18 PG

Hehe. Tq. Saja nk kongsi rezeki org lain jugak. Sama2 cri rezeki

9 Jun 2016 7:26 PG

Ehh, boleh jee ^.^ sharing is caring. Salam kenal !!

10 Jun 2016 10:10 PG

murah dah tu rugi sapa tak nak

Catat Ulasan